ilk gün

        Dün kalktığımda benim tatilimin ilk günüydü ve şunları yaşadım:


        Sabah kalktığımda amcam kalkmıştı. Birlikte biraz oturduk. Sonra annem geldi. Bize birşeyler hazırladı. Yemekten sonra yine biraz daha oturduk. Ben amcama dışarıya çıkalım dediğimde beni yemekçiye götürdü. Bana lahmacun kendine pide aldı. Yemekleri paketletip eve döndük. Yemeğimize yedikten sonra tatlı olarak dondurma yedik.

        Akşam olmuştu. Annem ve babam sırayla gelmeye başladılar. Birlikte yemek yedik. Onlar yemekten kalkıp koltuklarına oturduklarında ben onlara kahve ısmarladım. Ismarladım derken kahveleri ben yaptım. Birlikte bahçeye çıkıp kahvelerimizi içtik. Düğüne gittiğimizde komşularımız gelmiş. Bende yanlarına çıkıp çocuklarıyla oynadım. Çocuk dediğim küçük çocuk. Onla birlikte balıklarına yem attık. Pasta yedik. Ben onu sırtıma alıp etrafta koşuşturduk. Bir kaç dakika onla oynuyıp eve geri döndüm. Artık yatma vaktim gelmişti.

       Şimdi ise bunları bu yaşadıklarımı yazıyorum.

0 yorum: