karne

     Bugün karnemi almak için annemin yanına gittim.Oradanda servis beni aldı.Okula geldiğimde direk sınıfa çıkıp eşyalarımı çantama koydum ve sınıfagirdim.Sınıfta fazla boş yer olmadığı için Canberk arkadaşımın yanına geçtim.Tüm veliler çocuklarının fatoğrafını çekti.Ben yerimde otururken annem çıka geldi.Ama annem diğer veliler gibi fatoğrafımı çekmedi.Annem genellikle öğretmenle benim resmimi çekerdi ama bunu bile yapmadı.

   En sonunda öğretmen sınıfa girdi.Öğretmen hiç beklemeden karneleri dağıtmaya başladı.Ben sınıfta 13 kişiden sonra verildi.Karnemi aldığımda karnede kocaman bir TAKTİR yazıyordu.Nasıl olduğunu bilmiyorum ama bir anda dans etmeye başladım.karnemin arkasına baktığımda büs büyük bir kitap vardı.Biraz şaşırdım ve içtimden ''Boş ver ben yinede bunları yaparım.'' dedim.

  Karne dağıtımı bittiğinde öğretmenimden yo-yomu istedim.Öğretmenim biraz aramadan sonra yo-yomun parçalarını buldu.Ama hala biraz eksik vardı.Yo-yomu alıp sınıftan çıktım ve annemin işyerine yani çalıştığı yere gittim.Yolda babamla konuştum.Annemde yanımdan büyük bir tatil istiyordu.Bende bir kamera istedim.Babamda tamam deyip telefonu kapattı.

  Annemin çalıştığı yerdeki Suna Abla ilk kutladı.Sonra annemden eve götürmesini istedim ama o yemek ye öyle götüriyim dedi.Bende tamam dedim.

  Şimdi ise evde bu yaşadıklarımı yazıyorum.Bakalım başka zamanlarda neler yazacağım........

4 yorum:

Merush Hanım dedi ki...

Canım çok tebrik ederim =))
Tatile harika bir başlangıç oldu bu blog, değil mi?

Öpüyorum :*

cüneyt uzunlar dedi ki...

Onlarca duygu ve düşünce üstüme yaban atları gibi koşup koşup aynı şekilde gersin geri kaçtılar...

Baran Abi, ellerine sağlık.

Senin gibi bir deilkanlı ancak bu kadar güzel yazar başından geçenleri...

mete yarıcı dedi ki...

Utku'cuğum bloğun da karnen de hayırlı olsun. Nice yazılara.

Utku Baran dedi ki...

herkese teşekkür ederim