neden herkes bana utku yerine tutku diyor,sünnet,sanatçılık.....

       Çünkü karalığımdan dolayı bu nu diyor ola biliyorlar. Veya beni sinir etmek için olabilir. Ama bunu hiç aldırmıyorum. Kendi isimlerine göre bende bir laf bulsam bende birşey söyliyeceğim ama bulamıyorum. Siz bana yardımcı olabilr misin?

      Yarın amcamın oğullarının kuzenlerimin sünneti var. Onlar benden küçükler ama büyük biri gibi davranıyorlar. Ama onlar BERK ABİMİN yerini tutamazlar. Hatta haftaya filan SERAP ve DİLEK TEYZEMLERİMİN yanına gideceğiz. Bu arada söyliyim teyzemlerden maaşımı alırım!!! Biz oraya boşu boşuna gitmiyeceğiz.

     Sizlere bu arada gitar çaldığımı söylemiş miydim? Söylemedim de mi? Evet ben gitar çalıyorum. Sizde bir gün evime gelin sizede gitarımdan çıkan sesi dinletiyim. Her zaman kapım açıktır.........

2 yorum:

cüneyt uzunlar dedi ki...

gitarını kaydet abi, burdan dinleyelim...

Merush Hanım dedi ki...

Aaa evet, video çekelim. Şahane olur. Ben de izlemiş olurum hem.