kıyamet

         Dün herşey güzel başlamıştı. Ama sonu kötü oldu. Şöyle:

         Dün akşam annem bizi ve annemin arkadaşıyla Sahilevleri ' ne gittik. Orada balık ekmek yedik. Sonra biraz dolaşmaya başladık. Ben ve annemin arkadaşının oğluyla parkta oynadık. Bir anda rüzgar çıktı. Hepimiz eve dönmek için yola çıktık. Rüzgar hafif hafif diniyordu. Bu sefer yağmur çiselmeye başladı. Allahtan ordada bir durak vardı. Ama oraya girmek iyi fikir değildi. Oradada iki sarhoş adam vardı. Yağmur bir anda hızlanmaya başladı. Hepimiz birbirimize sarıldık. Annem o sırada bir büfe gördü. Koşarak oraya gittik ama yinede ıslandık. Amcamın atleti görünmeye başlamıştı. Bir tane adam bize dolmuşun geldiğini söyledi. Birlikte dolmuşa bindik.

          Dolmuştan indiğimizde yerimizde oynamaya başladık. Sonunda eve geldiğimizde hemen yıkandık. Ben amcamın yanında yattım.

          Sabah kaltığımızda gök gürlemeye devam ediyordu. Şimdi ise bu yaşadıklarımı yazıyorum. Bu anımdan ben ve diğer kişilere ders olsun. Artık her gün hava durumunu izliyeceğim.

3 yorum:

Merush Hanım dedi ki...

Tatlım burada da hava berbat durumda. Evden çıkmadan önce önlem almak gerekir. Hasta olmadın ama, değil mi?
Bugün sıcak bir şeyler iç lütfen. Güzelce de dinlen.

cüneyt uzunlar dedi ki...

Baran Abi, amcanı çok merak ediyorum...

Suha dedi ki...

Merush hanıma katılıyorum ve ekliyorum. Havalar nasıl olursa olsun senin havan guzel olsun. Islanmayı özleyeceğin zamanlar geleceğini de unutma tadını çıkar Utku kardeş..