yolculuk

           Bugün yeni bir gün. Sabah kalktığımda amcam çoktan uyanmıştı. Biraz televizyon izledik. Yere mp3ümü gördüm. Onu alırken sandalyenin altında bir karartı gördüm. O karartı ise hamam böceyimiş. Etrafıma bakındığımda kapının arkasın bir tane daha ve balkonun girişinde bir tane daha. Bunların gelmesinin nedeni akşam babamın lavobo borusunu açmasıydı. Amcama söyledim ve aldı. Birini alırken benim ayağım deydi. Böcek bir anda harekete geçti. İçim çok kötü olmuştu.

            Heee..... Bu arada teyzem söyledi. Bazılarınız amcamın kim olduğunu merak ediyormuşunuz. Bu arada söyliyim amcamın sevgilisi var. Bunu söyleyen teyzem iste MERUSH yani MERAL teyzem....... O teyzelerin bir tanesi :):).....

            Bu arda yarın Alaçatı da olacağım.........

3 yorum:

Utku Baran dedi ki...

yanlız başlık yolculuk değil böcekli ev

Merush Hanım dedi ki...

Böcek mi! Ne korkunç... Baban pek hamarattır zaten :)) Bir ara bize ondan da bahset..

Amcanın sevgilisi mi varmış? Sevgilisi varsa söyleyeyim madem merak edenlere, ilahi =)

Alaçatı'ya git tatlım.
Bir de sen git, ben komple çatlayayım kıskançlığımdan.. :(

cüneyt uzunlar dedi ki...

Baran Abi amcanın sevgilisi olabilir. O ne güzel.

Ama benim merakım oralarda değil.

O Kadar çok amca lâfı ediyorsun ki amcanı merak ettim... Koy bi fotografını, anlat biraz daha mahremiyete (özel meselelere) girmedem, manasında demek istemiştim...

Amcanı bu kadar sevmene, onu yazılarının baş kahramanı yapmana yönelikti merakım kısaca...

Neyse... Doğru anlatabildim herhalde derdimi...

Ayrıca pek tabi asıl konumuz sensin, senin yazı yeteneğin...

Hani bir hikâye yazmıştın ya o çok güzeldi mesela...

Her yazdığın güzel o ayrı...

Eee...

Yalnız son iki yazıdır sanki hızlı hızlı mı yazıyorsun acaba?..